رزمنامه آی‌کی‌دو

تعمق در هنر رزمی آی‌کی‌دو

رزمنامه آی‌کی‌دو

تعمق در هنر رزمی آی‌کی‌دو

رزمنامه آی‌کی‌دو

«بسم الله الرحمن الرحیم»
در این دوجوی مجازی ، حتی با وجود اختلاف سلیقه ها و تفاوت دیدگاه ، به مراقبه می‌نشینیم تا تعمقی در هنر رزمی آی‌کی‌دو داشته باشیم. براستی آی‌کی‌دو چیست؟ دوست گرامی ، در این مراقبه‌گاه همراه ما باش و از این فرصت (با وجود احترام به دیدگاه‌های یکدیگر) نظرات خود را در میان بگذار تا از رهگذر تضارب آراء به نتایج مفیدی برسیم.
(استفاده از محتوای پایگاه رزمنامه کلاّ آزاد است. ترجیحاً با ذکر منبع)

رزم نامه
آخرین نظرات
نویسندگان

سخنان-نغز-1

 

دوست گرامی! برای ساخته شدن این طرحِ به ظاهر ساده تلاش کمی صورت نگرفته و هدفی جز اعتلای فرهنگِ رزم آوریِ صحیح نبوده. و ارزش این کار از آن جهت است که در ذیل فریضه بزرگ امر به معروف جای می گیرد.

متأسفانه حق استنساخ (CopyRight) در بین بعضی افراد ارزشی ندارد و براحتی هر اثری را با درج لینک خود تصاحب می کنند. برای همین بسیاری از سایت ها ، از ترس ربوده نشدن طرح های خود ، لینکشان را در سایز بزرگ ، وسط عکس می چسبانند. که البته م اعلاقه ای به این کار اعصاب خورد کن نداریم و سعیَمان بر این است که در همه ی طراحی های خودمان ، لینک سایت در گوشه ی تصویر با سایز کوچک درج کنم تا هم دیدن طرح لذت بخش باشد و هم منبع آن مشخص باشد. امیدوارم که فرهنگ حق استنساخ (Copyright) در بین ما به خوبی جای خود را پیدا کند و به زحمت های یکدیگر احترام بگذاریم.


نظرات ارزشمندتان را با ما در میان بگذارید.

تصاویر پیشنهادی:

حکمت نامه آی‌کی‌دو

نظرات  (۱)

سلام
نظر جالب تحلیلی شما درباره انیمیشن پاندای کونگ فو کار، با عنوان تحلیلی بر نقد و بررسی انیمیشن پاندای کونگ فو کار 1 و 2 در یک پست تحلیلی در وبلاگ فضای فانتزی باز نشر داده شد

ضمنا هر نظر انتقادی یا پیشنهادی درباره این وبلاگ یا نقد و تحلیلی در خصوص انیمیشن های کشور و دنیا داشتید هم به ما بگید تا به اسم خودتون تو فضای فانتزی کارش کنیم.

با تشکر از شما


پاسخ:
واقعا جای مباهاته که مسأله دین دغدغه ی شماست. مطلب ناچیز من نظری بیشتر نبود و اگر می دانستم که آن را نشر می دهید لااقل با پشتوانه مطالعه دقیق می نوشتم. به هر حال ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">